Pages

Thursday, May 12, 2011

BeNaR aTau TiDaK

salam buat sahabat2 semua....bagaimana keadaan antum sume...Moga sentiasa dalam rahmat Allah..

Baru-baru ini, kita telah membaca akhbar yang menyatakan bahawa orang yang paling ditakuti yang tidak lainnya Usama Bin Laden maut dalam seranagan basar-besaran oleh Tentera Bersekutu.


Sedar ataupun tidak selama ini kita hanya dipermainkan oleh pihak-pihak tertentu dalam isu dunia ini, ataupun boleh dikatakan kita ini telah ditipu oleh pihak yang telah menjayakan misi lakonan ini.Inilah dia watak yang telah ditamatkan perfilemannya.

Persoalannya sekarang tidakkah bermain dibenak sahabat-sahabat bagaimana secara tiba-tiba, Usama Bin Laden muncul selepas tragedi 11 sempember. Dan sekarang misinya sudahpun tamat.

Apabila ditanyakan kepada penduduk, tiada diantara mereka yang mengenai Usama itu sendiri.

Maka inilah tujuannya tidak lain bahawa musuh ini tidak senang dengan Islam. Mereka ini sangat busuk hati dengki terhadap Islam. Maka inilah yang telah diceritakan dalam Al-Quran dalam surah As-Soff ayat yang ke - 8 "Mereka sentiasa berusaha hendak memadamkan cahaya Allah (ugama Islam) dengan mulut mereka, sedang Allah tetap menyempurnakan cahayaNya, sekalipun orang-orang kafir tidak suka (akan yang demikian) "

Baru-baru ini juga, terdapat video mengenai kematian Usama walhal dia itu tidak pernah langsung wujud.Maka di sini ingin saya menunjukkan video bagaimana teknologi yang ada kini telah membohongi kita semua..Moga sahabat-sahabat fikir-fikirkan sendiri..






sekian saja untuk kali ini..Wassalam

No comments:

Post a Comment